Aylinyekta Tek çözüm sabretmek ben artık o kadar ağlardı ki kahkaha atmaya başlardım psikolojim bozulmuştu o dönem sürekli sürekli sürekli ya emerken bile söylenirdi inanki. Artık alışmıştım ben ağlamasına dinliyordum sadece alıp geziyordum evin içinde o da ağlıyordu 🤷🏻♀️ eşim işten gelirdi 10 dk kucağına alırdı ful ağlardı Allah kolaylık versin sana Allah sabır versin cennet gerçekten annelerin ayaklarının altında diyip dururdu telefonla falan asla konusamazdım ağlama sesinden birşey anlaşılmıyordu dışarda biraz susardi bazen, dışarı çıkıp gezdirmeye başladım baktım iyi geliyor hergün hergün yağmur çamur demeden dışardaydım o mu iyi geldi yoksa artık büyüdü de mi düzeldi bilmiyorum ama çok çok zor, geçiyor elbet geçecek sabret ilerisi daha güzel gülücükler saçacak inşallah bu zor günler geçince