Mervecaliskkkk Arkadaşlar doğumdan sonra fazla terliyorum ve çok kötü kokuyor bu durumu yaşayan varmı günlük duş alıyorum ama terleyince çok kötü nasıl çözüm buldunuz
Derinsart Mervecaliskkkk bi süre normal sanırım bende aşırı terliyodum Deotak benim cok işime yaradi hala daha onu kullanırım
SeverusSnape Mervecaliskkkk doğumdan sonra bir süre bende yaşadım bu sorunu. Hergün duş alan ve rollon kullanan biri olmama rağmen doğum sonrası ilk kez ter koktuğumu hissetmiştim. Bir süre sonra geçti bu sorun. Bu süreçte de daha önce kullandığım dove rollon u kullanmaya devam etmiştim. Terlesemde kokmuyordu.
Busel Mervecaliskkkk Ay ben bu kokmazdım doğumdan sonra ilginç şekilde ter kokmaya basladım iki terliyim hemen iğrenç bir koku 19 gündür çekiyorum sürekli duşa girsemde 2 saate aynı
Aleynameva Ter kokusu nedir bilmeyen ben lahusalikta habire duşa giriyordum. Ağır bir koku vardı üstümde.( En ufak kötü kokuya hiç tahammülüm yok) Terliyordum surekli. Araştırdım olabiliyormus. Sonra kendiliğinden geçti.
okuyor Mervecaliskkkk evet doğum sonrası öyle oluyor. Ben de kalacak diye korkmuştum birkaç ay sonra geçti, eskiye döndü
bal_cocuk Mervecaliskkkk süt bezleri ile ter bezleri aynı oranda mı ne çalışırmıs sürekli süt üretildigi için terleme de fazla oluyor dogal olarak. Ben duş alıp giyinirdim sanki yıkanmamıs gibi kokardım. Aşırı can sıkıcı bi durum. Ama zamanla azaldo gibi suan 5 aylıgım o koku gelmiyor burnuma
Gunesanne Bizde 19 günlüğüz, bugün bende kendimin koktuğunu hissettim. Çok ilginç. Geçer en kısa zamanda umarım