merhaba,
oğlum 2 yasinda emzirmeyi sonlandırma için ilk günümüzde dun.bu sabah kalktım göğsüm taş gibi ve iç çamaşırı süt olmuş ıslanmış.rahatlamak için biraz elimle sandım.
Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz kaç gün böyle olur göğüs ağrısı vs için ilaç kullananlar da var diye duymuştum neler yapabilirim