Kızlar kardeşim 18 yaşında baş ağrısı ve halsizlikle başlamış sonra vucudunda döküntüler ortaya çıkmış ateşle devam etmiş.Doktor göçmenlerden gelen bir hastalık aşısı ve ilacı yok demiş.Sadece vucuduna losyon vermiş.Bebeklere ve çocuklara dikkat edin yaz gelmesiyle yayılıyor demiş doktor.Bilen var mı acaba?