Deletedmom_62 Bebeğimin emeklem, sürünme döneminde kışın ben de soba kullanıyordum. Ve sobanın kenarını odunlarla çevirmiştim. Dönse de gidemiyordu. Yüzüstü ağlasa bile her gün 5 dk daha fazla durdurarak alıştırmalısınız. Oturması için de bol bol yere yatırıp kaldırın sağa sola çevirin kaldırın. Bu konuda bir sürü egzersiz var. Onları yapmalısınız. Yeri gelince ana kucağı, puset kullanmalısınız. Bebek bu ağlayacak tabi ki. Ağlıyor diye hemen müdahale etmeyin. Zoru öğrensin. Birde diğer odalarınız soğuk olsa bile artık mayıs geldi rahatlıkla yere bırakabilirsiniz. Kaldı ki ben kışın bırakıyordum. Bu kadar sıkmaya gerek yok. Rahata alıştırmayın bebekleri. Zorlansın, ağlasın ama sürünsün, otursun. Müdahale etmeyin.