Merhaba kızlar doğum yapalı 10 gün oldu. Bebeğim doğar doğmaz enfeksiyon kaptığı için yoğun bakıma alındı.o süreçte hergün 3 defa emzirmeye gidiyordum hastaneye kalan sürelerde sütümü sağıp gönderiyordum. Dün taburcu olduk emzirmeye çalışıyorum emiyor bazen ama sürekli değil çoğu zaman ağlama krizine giriyor ve sütümü sağıp biberona koyunca hemen bitiriyorgaliba biberona alışmış. Sütüm var ve ben veremiyorum ne yapmalıyım içmesi için acil yardım edin lütfen önerisi olan var mı?