Şimdi bebeğimi emzirmeye kalktım yüzüne dokundum buz gibi bu sefer ensesine ve göbeğine baktım oralarda soğuktu ki daha kombiyi kapatmadık dünkü giydiği kıyafetle uyudu ama dün böyle değildi. Hastayım benim ateşim var ondan dolayı mı soğuk hissediyorum bilemiyorum. Şimdi geri uyudu ne yapayım yaa üstünde örtü bile vardı hasta olma durumu var mı tecrübesizim yeni hastalık atlattık bir de 🥲 dalga geçmeyin sorumla bir panik yazıyorum