Benim kızımda 45 günlük sık sık yaşıyoruz gazı oluyor devamlı arka arkaya 10 defa cıkarttıgımı bilirim doktora sorarak gaz damlamı değiştirdim kuvvetli aldım ozamandan beri gazını daha rahat çıkartıyor huzursuzluğu azaldı bebeğimin yoksa sadece koynumda uyutabiliyordm :( kolik ve beyaz gürültü müzikleride işe yarıyordu uyutırken