Murataslan Yagmurrrtt gayet normal 300 Gr alması Yeni doğan süreci gibi ayda 1-1,5 kilo almıyor. Persentil yüzdeligi de iyiyse çok kilo sağlıklı değil ki
Yagmurrrtt Murataslan evet öyle etrafımda cok kişi zayıf alan diyor benim bebeğim uzun doğdu zaten boyuna veriyor surekli minik degilki enine şişko olsun her bebek farklı yani onlar söylenince kafama çok takiyorum