Büyük oğlum şuan 42 aylık ancak 2.5 yaş yani 30 aylıktan itibaren tüm düzen kurulmaya başlıyor ve en rahat sadece en hareketli dönemleri. Çocuklar genel olarak yemek yemeyi sevmiyor. Uyumayı seviyor ve gece uykusunu etkilemiyor ise maksimum 2 saat öğle uykusuna devam edebilir kendileri bırakıyorlar. Ancak hala arabaya binersek o saatlerde uykuya dalabiliyor.
Beslenme kahvaltı öğle ikindi akşam ve ara öğünler ile desteklenmesi gerekiyor. Kahvaltısı geç olduysa öğleyi atıştırmalıklar yoğurt meyve gibi geçebiliyoruz. Yemeklerini ona sorarak tercih sunarak verin veya hazırlayın. Sebzeyi ben bol kıymalı beşamel soslu vs yapıyorum kıyma yediğini zannediyor. Köfte et ve balık nasıl seviyorsa deneyerek yapabilirsiniz. Örneğin sabah tost, patatesli yumurta veya sucuklu yumurta, patates kızartması, krep, pankek, fırında kaşarlı sucuklu ekmek gibi şeyler sever her sabah sorarım ne isterse onu yaparım…