Arkadaşlar hayırlı geceler öncelikle. Kızım 2 yaşında ve önceye oranla artık beni dinlemiyor Yapma dediğim şeyi gözümün içine baka baka yapıyor mesela eli ağzında sürekli tırnaklarını ısırıyor birşey olunca gelip bana sert bir şekilde vuruyor kendini yerlere atıyor evde neyse de dışarda resmen burnumdan getiriyor parka götürmeye korkuyorum bir dk yanından ayrılmamı istemiyor sürekli beni çekiştirip duruyor bu durumda olan var mı gerçekten artık tahammül edemiyorum belki bu dediğim kötü birşey ama birgün ona zarar vermekten korkuyorum. Bunu söylemek benim için hiç kolay değil ama bunaldım kendime ayırdığım bir saat bile yok sürekli sabah akşam peşindeyim ve son 1 aydır kızımın yerine başkası geldi sanki. Ciddi anlamda bunalımdayım sürekli söyleniyorum böyle olmak istemiyorum yine eskisi gibi gülmek konuşmak mutlu olmak istiyorum 😔