Emisse Kızlar merhaba doğumdan sonra göbek deliği çevrem ve çizgi karartı şeklinde duruyor 36 günlük olduk geçmiyorda çok kafama taktım var mı bir öneriniz nasıl gider bu karartı ya 😞
gulcincelebi_ Emisse benim 3 buçuk ay oldu hayla duruyor bende hiç sevmedim çirkin görüntüsü var ve mayo giymek zorunda kalacam gibi gitmiyor bir türlü
Svgcarim Emisse kesinlikle kese işe yarıyor benimde canım sıkılıyordu gördükçe. Neyse hamama gidelim dediler ablamgil bende tamam dedim gittim orda gitmişken kese yaptırayım dedim bir baktım kararma azaldı sonra evde yapmaya başladım çok şükür geçti
merveerturk Emisse 2 ay oldu doğum yapalı kese yapmaya cesaretim yoktu geçen gün yaptım hepsi geçti hafif beyaz çizgi ve varsa çatlaklarınız ortaya çıkar benim çıktı 😄
yyuzgulec Emisse bende 34 gün oldu sezeryan olalı, bende de var o karartı zamanla gider ama kese için erken şuan
merveerturk Emisse ben normal doğum yaptım bilginize biraz bastırmak gerekiyor siz bence daha yapmayın sıcak su ve bezlede hafif hafif silin dökülüyo da zaman alır sadece
Emisse merveerturk duşta göbegin üst bölgesini hafif hafif yaptım gerçektne açılmaya başladı teşekkür ederim 😊