Kızlar bebeğim diş çıkarıyor çok huysuz alt iki diş çıktı ama ne zorluklarla atlattık tam 1hafta geçti rahatladık dedim 2gündür yine gece çok aciz ateş yok bu sefer arda ishal oluyor ama bide gece çok ağlıyor uyuyamıyor tetagil ağrı kesici kullandık pek işe yaramadı bugün jel aldım şuandada çok uykusu var ama ağlıyor üst dişler çıkıyor diye tahmin ediyorum jel işe yarıyormu kullananlar siz nasıl atlattınız 🥺