Oğlum 9 ay 25 günlük .. Ek gıdaya geçtik geçeli bi şekilde hep kabızlık sorunu yaşadık fakat son 3 günkü kadar acılı hal almamıştı 😔
Kabızlık yapan gıdaları kesip denediğim halde devam etti.Her gün kayısı haşlayıp verdim ,muz-patates tarzı kabız yapmaya müsait gıdaları kestim ona rağmen devam etti..6. Ayına kadar Hipp Combiatic kullanıyorduk artık mamanın kabızlık yaptığına inandığımdan Bebelac Gold vermeye başladım 2 gündür ama henüz iyi ya da kötü diyemiyorum..
Sizlerin önerileri nelerdir ? (Bebekten bebeğe değişiyor muhtemelen ama)