Selam kizlar. Cok uzgunum komsumun bebegiyle benimkinin arasinda tam 1 ay var. Ikimizinde kizi oldu oynayip kosturcaklar diye heves ediyorduk ama onun kizinda ms hastaligi cikti. Bugun doktor evine haber vermeye gelmis yarin da ozel sadece ms tedavisi olan bir yere gidiceklermis. Cevrenizde boyle birseyle karsilasan varmi nasil yol izlediler. Daha nasil bir hastalik bilemiyoruz bile evet kas sinir sistem hastaligi ancak surec nasil olucak bilmiyoruz nolur komsumun kizi icin dua edermisiniz 😢