Hanımlar sütüm azaldığı için artık mamaya başladık. Hep sağım yaptım 1 yaşında oldu ama artık az çıkıyor sütüm 2 3 sağımı birleştirip anca doyurabiliyorum. O yğzden sağımı bıraktım hemen hemen 2 haftadır. Ama Bi ilaç VS bişey almadım. Ara sıra göğüsleri ağrıyor. Az da olsa süt var biliyorum. Bunun bana zararı olur mu? Ne zaman süt biter acaba ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum 😔