Aysun_01 Herkese selam. 1 aylık kızım var fakat her emdikten sonra kendini çok sıkıyor ve dolu dolu kusuyor emdiği sütün hepsi geri çıkıyor doktorum reflü var dedi sizin de başınıza geldi mi ? Geldiyse geçmesi için neler yaptınız yorumlarınızı bekliyorum.
Banu43 Aysun_01 emzirdikten sonra gazını çıkartıp başını biraz yüksek yere koyun sağ tarafına dönderin
melihaozen55 Aysun_01 canım arkadaşımın bebeği de dediğin gibiydi emdikten sonra hafif başı yukarı şekilde yatırıyordu ve reflü yatağı kullandı şuan 4 aylık oldu zamanla oturuyor zaten yemek borusu şuan tam gelişmediği için hemen düzelmiyor zamanla düzelicek kilo alımı normalse sorun yapma 😇
Eylulnannesi Kızım şuan 4 ay 22 günlük doğduğundan beri reflü yatağında sağ ve sola yatırdım çok faydasını gördüm sadece bi iki kere öyle kustu onda da üşüttüğünü düşündüm ben yatağı beşiğe koydum.