Melin-ay bir acile götürmekte fayda var. Gözlemleyin mide bulantısı,uykuya meyil,kusma,aşırı ağlama vb açısından, belki bir röntgen çekerler. 70 cmden az bir yükseklikse yüksek ihtimalle bir problem olmaz demişti buradaki acildeki doktor. Ama yine de bir doktora göstermekte fayda var. Çok geçmiş olsun. Yaşıyoruz böyle durumlar, tekrarı olmasın inşallah