Bebegim doğdugunda sarılıktı uyumazdı ona ragmen büyüdü yine ağlak bir bebek oldu 4 ay oldu yok 5 ay oldu hala iki dakka yerde oyuncaklarıyla oynasa hemen bağırmaya başlar degiştire degiştire oynarız kimsenin kucagındada durmaz süreklide gülmez güldürürsen güler saati gelsinde uyutalım diye saatlere bakar olduk saati yaklaşınca hiç durmuyor . Büyüyünce düzelirmi hepmi böyle devam eder.