Merhaba arkadaşlar direksiyon sınavından 2 defa kaldım aşırı strese girdim ikisindede paralel parkta kaldım birisinde dubaya vurdum diğerinde kaldırıma vurdum çok hafif stresten sütüm kesilmelik oldu deneyimlerinizi paylaşırmısınız içimin rahatlamasına ihtiyacım var veya öneriniz😔 bu arada çok güzel sürüyorum hocam da söylüyor sıfır hatasız ama sınavda afallıyorum 🥹