Ayyss06 sürekli sağına ve soluna yatırıp yastıkla desteklesiniz alışır belki o şekil uyumaya bizde doğduğundan beri yan yatırıp koynuma aldığım için bir tarafı daha basık gibiydi hep basık olmayan tarafa yatırmaya özen gösterdim biraz sıkı takiple düzelir bence hala yumuşaktır çünkü kafatası