Sareerdogan Hayırlı akşamlar hanımlar 10 gün oldu doğum yapalı bugün kontrol vardı doktorum bebeğimin sağ kol köprücük kemiği kırık dedi doğumda olmuş büyük ihtimalle dedi başına gelen varmı :( bu arada doğumum normal doğum
BusUgUr Sareerdogan bizim bir akrabamızın bebeği de öyle doğdu. Zaten genelde doğumda oluyormuş hatta çok zor normal doğumlarda doktor bile kırabiliyormuş. 15günde iyileşti çok şükür şimdi birşeyi yok tosuncuğun. Çok geçmiş olsun. Kucaklarına almadılar doktor ne dediyse harfiyen uydular bir sorun kalmadı.
minislerinannesiiii Sareerdogan merhabalar aynı şey şimdi bizim başımıza geldi bebeğim 11 günlük bugün bi sertlik hissettim doktora gittik ve sol köprücük kemiği kırıkmış ne yapmam lazım moralim çok bozuk sizin nasıl geçti
Sareerdogan BusUgUr doktor bana özellikle şunu yapacaksın demedi :(( sagdece giydirirken dikkat et dedi
BusUgUr Sareerdogan bizim akramabıza da kucağa çok almayın çok dikkatli davranın demişler her hareketinizde
Sareerdogan Hiç üzülme bizim ki hemen kendiliğinden kaynamış yerine ama baktirman lazım sinirler zarar görmüş mu doktorumuz emg çekti bebeğime az az elektrik vererek sinirleri kontrol etti elhamdülillah birşey cikmadi umarim sizdede bişi cikmaz