Blablas Bakın bu durumu sağlık ocağına sordum o zaman muayene de bişey olmadığını ve dönem dönem yapabliveğini bir ara sık pişik olduğu için ondan olabileceğimi söylediler . Ama bu durumun geçmemesi beni endişelendirdiği için birine sormak istedim . Kızımla gece gündüz demeden eğitimi , sevgisi , ilgisi hiç birini eksiltmeden ilgilendim . Ben bu kadar üstüne düşerken sizce sormamış mıyımdır ? Sadece uzman bir doktorla sağlık ocağının aynı kalite de olmadığını düşündüğüm için onu söylemedim.