Merhaba ben hastanedeyken enfeksiyon kapmıştım, orda kan aldılar ve bana hamile olduğumu söylediler. HCG hormonum 11’di. Kadın doktorum 11 olmaz dedi yani hamile olamazsın dedi. Ama hastanedekilerde hamilesin dediler. Şimdi şu saatte test yaptım negatif çıktı, akşam yaptımmı diye bilmiyorum ama hamile değilsem o değer bende neden çıksın ki?