Miskokulum22 ben de ilk gebeliğimde yaşamıştım, 7 haftalıktı ve ultrasonda kese içinde bebek görünmüyordu, kanamam oldu ama düşmemişti, kalp atışı da duyulmayınca 1 hafta içinde genel anestezi altında kürtaj oldum, yatış yapıldı ama öğlen taburcu olmuştum ben. 6 ay sonra planlı hamile kaldım