Bentuce25 Kızlar bebeğim öksürük var burun akıntısı vs bişey yok ama akşama kadar çok bağırıyor yani çığlık falan atıyor ondan boğazı tahriş olduğu için öksürüyor olabilir mi? Diş çıkarma döneminde aşırı da huzursuz ne olduğunu bilemedim yardım lütfen
Asyamaaaa Doktorum sabah akşam çay kaşığıyla tereyağı erit pekmez at içine dedi ikisini biraz kaynat çay kaşığıyla verebilirsiniz ama dikkat edin zor soğuyor ağzı yanmasın mutlaka kendiniz bakın hafif ılık olsun
Gokturk_ Asyamaaaa balgam olan bebeğe de verilse iyi olur mu peki ? Oğlumun burnu akıyor balgamı çıkaramıyor 8,5 aylık öksürüyor baya öyle yapsam olur mu ?
Bentuce25 Asyamaaaa bende yaptım şimdi 3 4 kaşık verdim fazla gelmez herhalde katkısız şekersiz pekmez baya da sevdi bende dediğim gibi biraz fazla vermiş gibi hissettim şu an
Asyamaaaa Gokturk_ valla yanlış bilgi vermeyim ama doktor kızımın öksürmesini görmedi ben söyledim geceleri öksürüp uyanıyor diye o da hemen ilaç vermeyelim dedi sırtını dinledi çünkü eğer balgamlıysa doktora bi danışın ciğerlerini dinlesin belki ilaçlık bir durum olabilir
Bentuce25 Gokturk_ siz balgam varsa serumla sürekli burun temizleyin burnu açık kalırsa balgam ciğere inmez
Gokturk_ Bentuce25 ya bizde bu 3.oluyor balgam sadece ağzına geliyor ama parmağımı sokturmuyor ki çıkarayım .Hep fısfıs sıkıp aspiratör ile çeke çeke bitiriyordum şimdi balgamlı öksürük oldu gene bu sefer aynı şekilde yapıyorum buhar makinasını açtım şuan biraz kesildi öksürük
Bentuce25 Gokturk_ nebülizatör değil dimi onlar daha çok öksürtür diyor bizim doktor ciğere inmedikçe serumu koyup öyle burnu açılsın diye vermeyin diyor
Gokturk_ Bentuce25 yok nebül değil büyük buhar makinam var bulunduğum bölge aşırı sıcak oluyor ilk doğduğunda 40 derece üstündeydi hava durumu sıcaklık oldukça nem düştüğü için burnu tıkanmasın diye almıştım sinbonun memnunum da iyi kurtarıyor 2 senedir ya 😂