Wonderful_mom bizde aynıyız postlarım da var hep bunla ilgili öncelikle üzülmeyin, kilo almayan bebek almıyor maalesef. 17 aylık olmaz üzereyiz 8 kiloyuz. Kızım hiçbir şeyin tadına bakmak bile istemiyor hala mama ağırlıklı besleniyor, mama vermeyip acıksın dedim ama çocuk açlık ne bilmiyor ki mızmızlanıyor anca. Aa acıktım oturup yemek yiyim demiyor valla aylardır çabalıyorum 🫠 1 yaşında olduğu için raporlu mamaların muzlu çilekli ve çikolatalı olanları var biz çikolatalı olanı aldık sevmedi kızım ama çoğu bebek seviyormuş bunları. Sizinki sade olan mı? Bende direkt içmediği için birşeylere katıp katıp veriyorum her fırsatta ancak böyle deneyebilirsiniz. Farklı bir doktorla görüştüm oda diyor ki et balık tavuk yemiyorsa bir bebek makarnayla pilavla kilo aldıramazsın 👻 yemiyor maalesef