Yldrm3105 ay canım benım allahım kurtarsın o kadar illet bırseykı.. bende yaklaşık 20 gun önce anıden kaşınmaya başladım uyuz kaptığımı ogrendım vs. Evde seferberlık ılan ettım cunku araştırdım ve bırcok kısı senelerce aylarca kurtulamamış cok korktum evdekı herseyı yıkadım halıları çarşafları koltuk battaniye hersey kıyafetlarımı falan hep ayırdım bır poşette beklettim sonra yüksek derce de yıkadım hergun kükürt sabunu ile dus aldım ama onun öncesınde bır arkadaşım krem önerdi Wilkinson pomad dıye üç gün kullan geçer dedı aldım eczacıda aynı sekılde soyledı cok ağır kokulu kötü bır ılac ama değer üç gün sürdüm yıkanmadım üçüncü günün sonun da yıkanmaya başladım her gün kükürt sabunu ıle dus aldım ama her gırdıgımde ıkı kere bol bol köpürterek derımı ıyıce keseledim.. dus sonrası cay ağacı yağı ile bebek yağını karıştırıp tüm vücuduma uyguladım ( emzıren annelere onerılmıyor doktoruna danıs ıyıce araştır ) sonrasın da cildıye doktoru bır tanıdığım saolsun hastaneye görmeden bana da bebeğime de ılac yazdı bana hap kızıma şurup kwelleda dıye bı losyon yazdı onları da kullandım 13 gun falan oldu hapı kullanalı kızıma 10 gun kadar kullandım kestım şurubu ama ben hapa devam edıyorm hala bıle arada kaşıntım oluyordu ama Allah’ıma sukur ıkı gündür yok denecek gıbı ve cok şükür edıyorm cunku ınanlmaz kötü bısı bılıyorm ınsallah kurtulursunuz yayılmaz evde