Yldrm3105 öncelikle gecmis olsun. Benim esim oldu aralik ayında. Eşime de kwellada losyon ve şampuan verdi. Kızım 4 yaşındaydı o zaman. Bizde aynı şeyleri 3 gün kullandık ne olur ne olmaz diye. Ama 1 hafta sonrasinda üç gün daha tekrarladık doktor öyle dedi. Bunun disinda nevresimleri hergun degistirdim yikadim o süreçte. Iç camasirlari havlular falan hep içten utuledim. Esimin oturduğu koltuk örtülerini günlük yıkayıp degistirdim. Yerleri beyaz sirke ile sildim. Ben odayi da ayirmistim kizimin odasinda koltukta yatmistim uzun bir sure ne olur ne olmaz diye. Losyonu hepiniz çok düzenli bir şekilde kullanın en ufak bir yer kalmayacak şekilde. Bizde bu şekilde ilerledi işte. Umarım en kısa sürede atlatırsınız.