Yldrm3105 ben de doğum akabinde yaşadım. Eşim ve ben. Evde anneanne ve babaanne de vardı. Koşarak doktora gittik. Eşime Ziver diye bir tablet verdi ancak emzirdiğim için ben kullanamadım. Bana ve anneanne ve babaanneye kükürtlü bir karışım verdi. Kullanmadan önce keselenerek banyo yaptık ve 3 gün herkes bu kremi sürdü. 4. Gün yıkandık. Anneanne ve babaanne için koruma amaçlı idi ancak ben bu prosesi ertesi hafta da uyguladım. Bebeğe de metrin losyon verdi, başı dahil iki gün uyguladık. O da sadece koruma amaçlı olduğu için bir ertsi hagta yinelenmedi. Biz kısa sürede atlattık. Ancak beni çok korkuttu ben kaşıntı devam ettikçe o karışımı sirdüm korkudan ki bütğk hata bu defa da kükürt alerjisi ile kaşınmaya başladım zira cildim zaten pul pul dökülüyor idi. Uyuz parazitlerin parçaları dökülmeye devam ettiği için bir süre kaşınmaya devam etmek normalmiş. Kendi eşekliğim yüzünden deli gibi kuruttuğum cildimi normalde döndürmem neredeyse 1.5 ay sürdü. Kötü bir hastalık resmen stigma ama, çözümü var çok şükür. Eğer İstanbul’da iseniz, Küçükyalı delte hospital dermatolog Vildan hanım var sayesinde ne başkasına ne bebeğe bulaşmadı ve biz de çok ama çok kısa sürede atlattık ve bizi sürekli takip etti en son tamam artık gelmeyin dedi)) yani sıkıntılarımız bittiği halde kontrol etti, ona hiç bulaşmamış olsa bile bebeği de kontrol etti hep sağolsun sayesinde kolayca atlattık zaten sanırım biz hızlı fark ettik eşimle, 4. Gün falan hastanede idik