Rabiasal merhaba, çok güzel bir zaman 7 aylık ben de gitmiştim🥰 denize girer sonrasında tuzu arınması için duş şart. duşlar soğuk olduğu için şöyle yaptık biz, otelden küçük su şişeleri alıp güneşte bırakıyorduk, denizden çıkınca ısınan suları döktük rahat oldu. Ben emzirdim sahilde o nedenle süt sağmak nasıl olur bilmiyorum, uyutmasını da emzirip bebek arabasına koydum hiç odaya çıkmadım ama tabi temmuzda antalyaya gitmedim aşırı sıcağa marux kalmasın bebiş