Deletedmom0073 Bebeğimin sırtında giderek büyüyen kırmızı ben var, bebeğinde bundan olan anner ve ne yaptınız ,tedavi gören var mı?Sizin doktorunuz ne dedi?
Yakub_eren Deletedmom0073 benim kiziminda vardı doktor eger cogalmazsa korkma buyuducke kaybolur dedi suan kizim 4 bucuk yaşında ve nokta kadr bişey kaldi
Caglaa Deletedmom0073 bnm kziimindaa alt iç dudağında ve tam göbeğinde var . Göbeğindeki ilk doğduğunda sadece kırmızıydı ve dumduzdu daha sonradan kabardı baya ve büyüdü ağzının içindekini görmemistk çünkü oda düz şekildeydi galiba 3-4 aylk olunca kabarmisti baya ozmn görmüştüm ben. Şuanda 10 aylk sönme aşamasına girdi . Doktor 6 ayına kdar buyuyebildgi kadar büyüyecek ve sönmeye başlayacak tamamende 3-4 yaşında geçer demişti. Ama iç organlarına fln ultrasonla bakıldı varmı icerdede diye olsaydı lazerle alınacakti mecburen. Bu arada benimde sirtmda göz kapagmda ve tirnagimda varms bebekken şuanda hiçbirinden iz yok.
YavruKartal Deletedmom0073 Benim yeğenimde var. Doktor detaylı incelemişti doğduğunda. Çünkü 2 çeşidi varmış. Geçen ve kalıcı olan. İnceledi gerdi o bölgeyi filan geçer büyüdükçe dedi. Tabi neye göre dedi bilemem eğer geçmeyense ultrasonla bakacaktı. Daha önce doktora götürdünüz mü ne dedi bilmiyorum ama ihmal etmeyin götürmediyseniz gidin mutlaka.
Yakub_eren Deletedmom0073 evet ilk doğduğunda minnacikti sonra baya büyüdü iki sene sonra flan da başladı kuculmeye
Deletedmom0073 Caglaa aynen önce minik ve düzdü sonradan kabardı ,beynine ve karaciğerine bakıldı ultrasonla, 10 ayda geçmesine sevindim, teşekkür ederim.
Caglaa Deletedmom0073 tam olarak geçmedi hala var ama kabarikligi inmeye başladı en azından. Rica ederim
Deletedmom0073 YavruKartal Gittim, problem yok dedi ama yine de geçtiğini duymak istedim yaşayanlardan.