Edali87 iki bacak bir ağızdan damla şeklinde 18 aylık aşılar.ağızdan damlatılan OPA yani çocuk felci sadece 2 damla damlatılacak.(bu niye böyle uyduruk gibi diye düşünmeyin diye dedim 😂).diğerleri karma aşı ve hepatit A.karmanın içinde tetanoz var şişlik yaptı denilen aşı.şişlik yaparsa endişelenmeyin kolonyalı pamuk koyun ya da kendi haline bırakın.ben bebeğimin toplanan aşı yerlerine hiç müdahale etmedim.hepatit A ateş yapmaz zaten.aşıdan sonra 15-30 dk çok yoğun beslemeyin kusmasın.sağlık ocağında hemşireyim kesin bilgiler belki içiniz rahatlar diye açıklamak istedim.