Agg2408 8.8.2022 dogumlu oglum ek gıda da aşırı iştahsız 3-4 lokma doktorumuz gelişimi güzel oldugu için 1 yasına kadar endişelenme sorun etme ama sunmaya devam et dedi alerjik oldugu için ekstra dikkat ederek yediriyorum. 6 dişimiz var 2 tanesi yeni patlıyor daha bu sebeple uyku düzenimiz aman aman iyi değil çıglıkla uyanıyor bölünüyor genel de 3-4 uyku yapıyor 2 uykuya düşemedi sabah 6 bucuk 7 civarı uyanıp mama içip 1- 2 saat daha uyuyor yaklasık 2,5-3 saat sonra 40 dl bazen 1 saatlik uyku yapıyor son uykudan 5 civarı uyanıyor 8 bucuk 9 civarı uyuyor rüya ögünü yapıyorum 1 kez 2-3 gün öncesine kadar sürünüyordu şuan tam emekleme şeklinde devam ediyor baba gel ve bal(kardeşimin kedisi) gel net kelimelerimiz tutunup kalkıyor heyecan yapıp hızlanmazsa ilk adım arabasıyla yürüyor kedi gördüğünde eliyle gel gel yapıyor sevdigi melodilerde dans ediyor daha çok horon ve azeri şarkılarda yapıyor bi eşimden bi bizden taraf ögrettim :) barış manço günaydın çocuklar şarkısında keyifliyse hey diyor :)