Asyaveannesi04 merhaba, post açılalı 1 ay olmuş nerdeyse ama araştırırken buldum. Bende 8 aylık bebeğimi 3 defa özden hanıma götürdüm ama bana ilgisiz kaldı biraz. sürekli robot gibi ezberlemiş şekilde konuşuyor sorduğum sorulara yuvarlak cevaplar veriyor. Telefon numarasını verdi ama çocuk hasta kusuyo diye mesaj atıyorum 2 saat sonra dönüş yapıyo ateşi var mı diyo 37 diyorum sonra bi daha cevap vermiyo gibi durumlar yaşadık açıkçası memnun kalmadım sizde de durum aynı mı? Yoksa biz mi anlaşamadık acaba?