Denooomii yakın zamanda gitmedim ama 3 sene önce hamileyken gitmiştim ki o zaman piyasa böyle değildi
ona rağmen asla ucuz olduğunu düşünmüyorum
kıyafetse lcwden çarkla aşırı ucuza alıyorum
beşiktir bilmem nedir ıvır zıvırlarda e bebek yada hepsi buradadan daha uyguba alınır bence kesinlikle