Songl_selim Canim anneler haziranda oglum ameliyat olcak bide sunnet ettircez ayni zamanda cok korkuyorum bizim gibi geciren oldu mu iyilesme sureci hastanede yatis falan filan kafamda bi sürü soru uykularim kaciyor 😔 Bu arada 13 ayligiz
Kose21 Songl_selim merhaba benim oğlum 11 aylıkken ikisini birden oldu yatış yapılmıyor bebek kendine geldikten sonra çıkış yapılıyor tabi bir sıkıntı vs yoksa ama genelde çıkarıyorlar. Maalesef benim oğlumun ameliyatı başarısız oldu şuan 20. Ayına girdi Perşembe günü ameliyat olacak tekrardan. Başarısız olma durumu da var ama bu %80-90 maalesef bizim ki öyle oldu… Sünnet açısından korkmayın benim oğlum ameliyat akşamı normal yaşantısına döndü çok sıkıntı olmadı umarım bu seferde kolay olur 🥺
yasminkoo Yaa oğlumun da inmedi. Doktor 6 aya kadar inmezse ameliyat yapacağız dedi. Sünneti de mi ayni anda yapacaklar nasıl olacak?
Kose21 yasminkoo evet ikisini bir yapıyorlar normalde 11-12. Aya kadar bekliyorlar ama size erken demişler çünkü yasa kadar inebiliyor. Ultrason çekiyorlar nerede ne durumda ise ona göre karar verip ameliyat diyorlar
Songl_selim yasminkoo Bizi 1 yasa kadar beklettiler o zamana kadar inmezse ameliyat demislerdi bizim bide kanalda gozukmedi karın icine bakicaklar ameliyatta indirdiklerinde her 6 ayda bi kontrole goturcez doktor oyle soyledi bize hayirlisi olsun korkmayin
Songl_selim yasminkoo Bu arada sunneti biz kendimiz istedik gerci doktor sordu istege bagli bence yaptirin bi daha ugrasmayin zaten 1 hafta iyilesme sureci oda aradan cikmis olur
Songl_selim merveasm ilk gun zorlandik oda narkozu atana kadar sizin 3 yas olmus Rabbim yardimciniz olsun
Songl_selim merveasm ameliyattan sonra narkozun etkisinden bi sure agladi gozu bizi gormedi zor sakinlestirdik bide agrisi faln oldu ama agri kesicilerle kendine geldi hastanede 1 gece kaldik