Mlke13 doktor kabız olmamam için şurıp vermişti onu devamlı içmeme rağmen ben yinede kabız oldum dikişlerimden korktuğum için ıkınmadan fazla oturduğum için sanırım makat çatlağı oldu günlerce acıısnı çektim ama hiçbişey yapmadım elimden geldiğince temiz tutmaya çalışıyorum doktora gitsen krem veriyormuş ama öyle bi fırsatım olmadı normal doğumdan sonra acı eşiğim genişledi sanırım canım çok yanıuo ama artık umursamıyorum makata zeytinyağı sürmek iyi geliyor sıvı ve meyveyi bol tüketmeye çalışıyorum