Sydazynphyyrnsa 23 günlük bebeğim sanıtçrım üşüttü çünkü gazını çıkarırkn kusuyor kusmuğu büyük insan gibi üşütmüş gibi kokuyr ne yapmalıyım.
Deletedmom772 Sydazynphyyrnsa benim bebeyim de bu araliklarda hastalandi canim evet kusuyordu qaz cikarirken.takip altina al ateşine falan bak .ateş olursa kalin geydirme su ver azcik içsin ateşlidirse
Cemremmmmm Sydazynphyyrnsa bol bol emzir annesi en büyük ilacı o malesef.zaten doktorlarda başka ilaç vermez.aklına geldikçe ver meme.
tubasd Sydazynphyyrnsa sogan kes koy başucuna sende ihlamur ic bool bol ve tabiki emzirmek Allah şifa versin inşaallah