Doğduğundan beri bebeğim yüksek oranda mama içti 3 ay falan anne sütü aldı haricinde hep mama içti herkes baskıladı su su diye bir kere haberim olmadan verilmis cocuk karın ağrısından patladı bütün gece sonra soyleyince acaba sudan mi oldu sudan mi oldu gerginlik boşuna hasılı vermeyin 6. Aydan itibaren bebeklerin bağırsak prebiyotikleri olusuyor dedi doktorumuz ve sözüme geldiler vermeyin ek gida ile birlikte zaten günlük 70-80 CC su icecek kendisi isteyecek bu arada pamukcuk diyen olmus ama benim bebegim masallah ne konak ne pamukcuk oldu