AliyeAsel Emir-Elif bende avent elektrikli kullandım ama bıraktık sağmayı bunca yorgunluğun üstüne birde oturup süt sağıyordum dız dız dız sesi eşliğinde ☺️
burcuccc Ben e bebek markası olan baby plus çift pompalı aldım çokta memnun kaldım. Alırken çok kararsız kalmıştım diğer ünlü markalarla neredeyse yarı yarıya fiyat farkı vardı oradaki satış personeli kendi eşinin de onu kullandığını ve çok memnun olduklarını söyledi şansımı deneyeyim diyerek aldım iyi ki de onu almışım ben 180₺ almıştım. Diğer markalara göre fiyatı uygun markaya tereddütü olan varsa hiç düşünmeden alın sağım gücü oldukça iyi.
Emir-Elif Hepinize cok tesekkur ederim. Ankarada olup satmayi dusunen var mi philips avent malum fiyatlari oldukca artmis