Ebruceyda ilk 2 Ay sagdim sarılıktan dolayı, sonra yok ataktı yok bilmem neydi derken defalarca kez meme reddi yaşadım. Ağlaya ağlaya tekrar tekrar denedim her seferinde. 5.aydan sonra hiç Red yaşamadım ama 2 yaşına kadar nasıl emziriyor bu insanlar, benim bebem asla 2 yaşına kadar emmez diyordum. Sonuç mu? 17 aylık oldu hala emiyor ve meme meme diye bi tutturuyor bu son günlerde ağzım açık kalıyor şaşkınlıktan, üstümü başımı cekistiriyor tişörtümü açmaya falan çalışıyor 🫠🥲