Sumeyra_tan Bebeğim 2 buçuk aylık 4 ay olduğunda evden çalışmam lazım çağrı merkezi olarak silikon uç kullanıyorum emzirirken normalde biberonu kullanıyordu fakat huyu değişmeye başladı biberonu reddediyor özellikle uykulu olduğunda ne yapmam lazım 🙃