Masal2412 bende deprem üssü k.marastsyim bizimde elimizde elimizde birsuru yaridmdan mama geldi ve ayima uymayanlari veya kullanmayacaklarimi hep yardım cadirlarina tekrar bıraktım bilmiyorum alıp satışını yapmak bana pek hoş gelmedi bence bir yardıma bağışayabilirsiniz satış yapacaginiza neticede oradaki depremzede çocuklar için gönderilmiş birşey ürünü içmiyor ise de bagislayabilirsiniz