Arkadaşlar annem ve kaynanam depremde mama almışlardı kızımı emzırıyorum ben mama kullanmıyorum elimde 3 tane aptamil. Var 3 tane SMA MAMA VAR 2024 tarıhlı arkadaşlar Hepsi. ( APTAMİL 1 iki tanesi birtaneside 3 numara ). Sma olanlar 2 numara almak isteyen var mı uygun vericegim