Rumuz_13 Ablam oldu 4o yaşında artık sürdüğü eyeliner kapakta iz bırakıyordu makyaj yapınca yazları yazık sürekli eli gozkapaklarinda oluyordu yapışma hissi oluyordu yani olması gerekliydi … Oldu iz falan kalmadı ilk kalır gibi oldu ki kastım ilk ay zaten Dr izi tam kıvrım yerine gelecek şekilde ayarlıyor genelde açık olacağı için belli olmuyor … Ama sonra su an 8 aylık falan oldu olalı , eser kalmadı hemde 4 5 ay içerisinde tamamen geçti gitti resmen bakışları dirilesti çok güzel oldu …