İyi akşamlar. Bebekte rota ya da bağırsak iltihabı olduğunu nasıl anlarız? Bebeğim 2 haftadır meme emmiyor, zar zor uyku arasında veriyorum. Bugün 9 saat aç kaldı kesinlikle uykuda da uyanıkken de almadı. Gidip mama aldım verdim onu da almadı. 3 ay 20 günlük. Bağırsak iltihabı var ise de iştah kaybı olurmuş doğru mu?