NisaE Merhaba bebegım 40 gunluk sagım yaptıgımda nekadar sut cıkarsa acaba sutum yeterlı dıyebılırım sızın nekadar cıkıyor anneler nekadar olmalı
edafmo NisaE bu kişiden kişiye bebekten bebeğe değişiyor. Sağım yapılanla bebeğin emdiğ ide farklı oluyor. Sütünüzün yetip yetmediğini anlamak için çişli bezini takip edin. 24 saatte en az 4-5 adet dolu çilli bez alıyorsanız doyuyordur
Yalpp NisaE benim bebeğim hastahaneye yatarken doktorumuz günlük miktar söylerdi bu kadar süt istiyorum diye kiloya göre anne sütü yazınca internette çıkıyor. Tabi ne kadar doğrudur bilemem. Çünkü ne kadar emiyor bilmiyoruz.
Karanannesi NisaE bende aynısını metak ediyorım oglım 42 günlük 80 cc çıkıyor bazem 60 sizde nedir durum ben mama takviyesi yapıyorum az geliyor bence
NisaE Tugceonrdml_ bazen emdıkten sonra bır saat uyuyor bazen yarım saat sonra aglıyor o yuzden mama cermek zorunda kalıyorum bıde bebegım erken dogdu bununda etkısı olabılırmı acaba surum ilk 4 5 gun hıc yoktu sonradan geldı
sehpayacarpanserceparmak_ Bende 60cc cikiyo bazen bazen 40cc bazen 80cc. Sanirim 40gunluk bebegin icecegi 60ml yani mamada oyle diye biliyorum ama daha iyi bilen varsa aydintalirsa sevinirim
NisaE sehpayacarpanserceparmak_ 40 ccden yukarı hıc cıkmadı 60 cc mama verıyorum bende zaten memeden yarım saat sonra aglamaya baslıyor
NisaE Didem0101 sehpayacarpanserceparmak_ emzırdıkten sonra cıkan sut mıktarımı hemen mı sagım yapıyorsunuz
sehpayacarpanserceparmak_ Karanannesi genelde emziriyorum ama 60cc sagim yaptigimda mama takviyesi yapmiyorum suan ayina gore 60cc yeterli diye biliyorum
Didem0101 NisaE ben her sağdığımda farklı çıkardı yediğin içtiğin uykunla bile değişir o bebek doyuyor ama memede süt kalıyor o da o gün ne kadar ürettiğinle saat kaçta sağdığınla falan alakalı olarak değişir canım yani sağımda çıkan süt çok da kıstas değil emdikten sonra bebek memeden huzurlu ayrılıyorsa doyuyor demektir kalan süt miktarı da her zaman aynı olmaz
Didem0101 sehpayacarpanserceparmak_ yani çok da cc usülü gitmemek lazım bebekler bir emmede uyur az içer bir emmede çok içer hatta fazla gelir kusar falan yani önemli olan eğer açlıktan ağlamıyorsa çişli bezi çoksa zaten doyuyordur
Tugceonrdml_ NisaE benimde prematüre dogdu olabilir canim ne kadar emzirirsen o kadar iyi olur hani cenesi daha alismadigi icin cekemiyor olabilir mama ile dr takviye yapabilirsin tabi
Didem0101 NisaE canım o çekemediğindendir sen mama yerine yarım saatte bir ağlıyorsa her defasında memeye daya Allah korusun mamaya alışırsa seni reddetme riski olur mamada doyduğu için, eğer senden emmeden sonra süt çıkıyorsa çok şükür sütün var demek sabırla emdir bol bol emdir sütün çoğalır
Didem0101 NisaE evet canım bebek emdi doydu ya mesela kalan sütü sağ zaten geride kalan süt oluyorsa çok şükür sütün çoktur bebekler büyümeyene kadar memeyi boşaltamıyor ama sürekli sağma sakın bu sefer de memelerin aşırı süt üretmeye başlar mahvolursun ben onu yaptım bir ara geceleri uyuyamıyordum şişerdi ağrırdı eğer süt biriktirme gibi bir niyetin yoksa sürekli sağma şiş hissedersen sağ boşalt rahatlarsın ama işe başlayacaksan falan o zaman arada sağ
Sevoinci NisaE benim ilk zamanlar manuel pompada 150 cc çıkardı tek göğüste,bebeğim meme hastası bi bebek şimdi 90 çıkıyor en fazla 120 yi gördüm son zamanlarda 3,5 aylık oldu o da geceleri gündüz zaten sürekli emiyor boşaltıyor 😂
Didem0101 sehpayacarpanserceparmak_ doymazsa bir daha ister annesi büyüdükçe kendini ayarlar o bazı bebekler yorulunca bırakıyor bir saat sonra bir daha istiyor, tek bakacağınız kirli bezleri yeterince varsa kilo alıyorsa tamam zaten