Kızım 10aylık tam dönemiyor ve emekleyemiyor .destekle sürünüyor kollarını atıyor fakat başka bir şey yok.Doktora gittik tahlil yaptırdık herşey temiz çıktı.Doktorlar zaman diyor ama ben anne olarak çok endişeliyim ne yapacağımı bilmiyorum .böyle bir durum başına gelen var mı?