sadekahve_bitter Annegizem karnı doyduktan 10-15 dk sonra içirin o zmn sonrasında 30 dk bişi vermeyin eşiniz bebeği tutsun siz içirin
Annegizem sadekahve_bitter ben gene yaptırtmaya çalışıcam ya acilde ya sağlık ocağında okadar oara veriyoruz ya
BabyArel Annegizem sorumluluk almak istemiyorlar ben yaptırdım ikinci doz da baska şehirdeydim öncesinde sordum doktor yaparız dedi aldım gittim ebe normalde yapmıyoruz dedi ama yaptı şikayet çok oluyormuş ama bu ilacın yan etkileri de belli gidip însanlar neden sağlık görevlilerini suçlar ki bu ülkede bu durum bitmiyor maalesef
yasminkoo Ben de bugün sağlık ocağında yaptırdım eczaneden alıp. Ama çok huzursuz uykuya dalamadı bir türlü uyudu uyandı. Sizde durumlar nasıl?
Gly_87 Annegizem nasil yapmiyomus yaa,biz kizima yaptrcagmz zaman eczaneden alip saglik ocagi hemsiremize vermistk agzina kendi damlatti
Deletedmom_75 Annegizem Bizim pandemi yasakları olduğu icin kendimiz yapmıştım zaten çok az var içinde eşim içirdi guvenemiyorsaniz saglik ocağında yaptirin, ama yapilmayacak bisey değil biriniz ağız kismini tutup digeriniz içerebilir.
yamukemzik İki dozun ikisini de sağlık ocağında ebe içirdi. Herhangi bir yan etkisi olmadı. Zaten azıcık birşey bebeğim yalaya yalaya içti :)
Ysmndmrl Annegizem bende korktum ebeye yaptırmıştım içiriyor sadece başka birşey yok kendimizde yapabiliriz ama o aylar küçük olunca tedirginliğinizi anlıyorum
Annegizem Dün sağlık ocağına gittim aşıyı neden yapmadıklarını sordum geçmişte bi bebeğe içirirken bebek kusmuş aşı yaradımı yaramadımı anlayamamışlar paralıda bişey olduğu için onsan dolayı artık yapmıyoruz dedi